onsdag 1 september 2010

Dr Q berättar

Jag har fått reda på något fruktansvärt upprörande - min pojkvän vet inte vad ordet kiss-kåt innebär. Detta ämne som varit förfesternas hetaste diskussion de senaste åren, den vetenskap jag trodde alla bar på, lärdomen om den vaginala sanningen.

Det här har fått mig att inse att alla ännu inte vet ordets innebörd och därför måste upplysas. Jag ska därför berika er med min kunskap.

Muffen har ett eget språk. En kommunikation som ibland kan vara svårbegriplig. Det är trots allt inte lätt att göra sig förstådd med så oformbara läppar som musen besitter och därför kan det vara högst komplicerat att förstå vad hon ibland försöker språka.

Kiss-kåt är när man tror sig vara kåt, men i själva verket avhjälper en enkel kiss problemet. Murvan kan ropa efter beröring i F dur och vråla som bara den, men varken fjäder eller kuk kommer avhjälpa skriet. Här är ett typiskt fall av muttans dilemma att finna de rätta orden. Man skulle kunna jämföra henne med en skåning eller dansk - både bu och bä låter på samma sätt men betyder helt olika saker.

Kåt-kiss å andra sidan har precis motsatt problem. Det här är en åkomma som oftast kan smyga sig på om kvällen. Muttan ligger och tjatar om att hon är kissnödig och trots tionde försöket till kisseri så kommer inte en enda droppe, nödigheten består. Ännu ett fall av dålig kommunikationsförmåga. Vi kan dock inte beskylla kissemurran för hennes oförmåga att delge oss information, tänk själv hur svårt det måste vara att lära sig språkets mysterium när man ständigt får höra allt genom trånga trosor och byxor. Som ni förstår är det inte kiss murvan ropar, utan kåt.

Enkelt sagt...

Symtom: Du känner dig kåt
Åkomma: Kiss-kåt
Behandling: Toalettbesök

Symtom: Du känner dig kissnödig
Åkomma: Kåt-kiss
Behandling: Gnugga buske



4 kommentarer:

VBMA sa...

Nä dom där åkommorna känner jag inte till. Jag tror du har stoppat upp för många geishakulor både här och där.

Eller har den yngre generationen degenererats av alla mystiska kemikalier som släpps ut av giriga kapitalister?

Kajsa sa...

Vadå diskuteras på varenda förfest. Har aldrig hört någon prata om detta faktiskt...

GeishaQ sa...

Meh! Ni är så jävla ute! Den ena för gammal, den andra Göteborgare.

VBMA sa...

Tur att jag inte är en gammal göteborgare iaf :)