fredag 24 juli 2009

Gräsänka

John har åkt på road trip och ska vara borta i fyra dagar, vad gör man då? Jo, som gräsänkling passar man på att se löööööööv movie med high factor tårar. Det fick bli Broarna i Madison County.

Broarna i Madison County handlar om Meryl Streep vars man åker bort i fyra dagar (go figure). Medan mannen är borta kommer Clintan instormandes i Meryls liv och tar henne med storm. De upplever heta nätter och hon blir drabbad av den stora kärleken.

Jag ser just nu ut som en torterad gris i lejban. Har brölat, gnölat, snorat och snutit mig i handen. Nu undrar jag bara vart fan Clintan håller hus? Det är förbaskat ensamt utan John och en charmör som kommer och roar mig under dessa fyra dagar skulle passa finemangmang. Men det verkar som om Clintan glömt bort mig, närmsta karl är Skvalis och jag tror bestämt jag hoppar honom.


Inga kommentarer: