måndag 20 september 2010

Huliganverksamhet

Jag vill egentligen inte skriva om politik på den här bloggen, men eftersom SD heller inte ägnar sig åt politik så anser jag att jag är fri att skita ur mig vad fan jag vill.

Vad hände igår egentligen? Och var det verkligen SD:s valvaka vi åskådade? Var det inte i själva verket ett sportevenemang med anhängande supporters som brölade för full hals? Jag kunde ha svurit på att det var sportkanalen jag kommit åt om inte Reinfelts ollonskalle skymtat förbi ibland.

Jag väntade på att vovuzelorna skulle dyka upp, vilket de inte gjorde, troligtvis för att de satt djupt inkörda i Åkessons röv. Så jävla intryckta var de att Jimmy Åkesson inte fick fram ett ljud när han klev upp på scenen, istället lät han en hord med apor skrika och gorma. "JIMMY ÅKESSON TJALLALLALLALLA, JIMMY ÅKESSON TJAJLLALLALLALLA"! Och nej, vi var inte på en fotbollsarena, vi var på en valvaka. Ändå såg man ett gäng snubbar överdoserade på testosteron, hålla om varandras axlar och vaja fram och tillbaka.

De kvinnor som närvarade hade av mystiska anledningar överkonsumerat bloggar författade av Kissie och Blondin Bella. Troligtvis blev var och en av dem våldtagna av testosteron-monstren senare på kvällen. Men eftersom endast invandrade våldtäktsmän ska straffas med utvisning så kan ju de feta Sverige Demokraterna sitta säkert i Skåne och filura på om det verkligen bara är halalslakten som är problematisk när det kommer till djurrättigheter.

Återigen... vad hände egentligen?