torsdag 9 september 2010

Tränings-tajm

Igår masade jag mig iväg till friskis & svettis för att jumpa loss lite. Det är inte var dag jag går och tränar så jag hade bestämt mig för att ta det lugnt och inte bränna ut mig fullständigt.

Dead end, omöjligt. Mitt på golvet stod en väldigt fjollig kille och ledde passet med sån inlevelse och vitalitet att det var omöjligt att inte smittas. Han mimade med till varje schlagerdänga och gjorde små höftvick framför både den ene och den andre karln i rummet. Jag tror banne mig att varje låt avslutades med att vi stod med en hand i luften alternativt gjorde vi X-tecken med armarna.

Efter passet frågade Anna i receptionen vad jag tyckte om passet.
- Ha, jo, det kan inte bli annat än bra när en übergay snubbe iklädd tomtekläder leder ett pass med en sprudlande energi.

- Ja, det är jag det, hörde jag bakom mig när jympaledaren uppenbarligen stod precis på andra sidan min rygg.

Det var väl attans att jag och mina stora trut alltid ska uttrycka oss så jävla smidigt.

2 kommentarer:

Matilda sa...

HAHAHAHAhaha, det var roligt

Maria sa...

Haha! Satan vad kul. Jag vill också träna på ett sånt ställe. Eller... jag vill träna! Här i V får vi hänga på gymmet eller i skogen. Jag väljer skogen.