tisdag 22 maj 2012

Gamla kalsonger

Det här med sexiga underkläder... det är ingenting min pojkvän ägnar sig åt.

Jag antar att hans kallsipper härstammar från något årtionde vi helst vill glömma och de har heller inte bevarats väl under de senaste decennierna. Tilläggas ska att min karls lår är ungefär lika breda som tändstickor och att passform därför inte alltid är hans melodi. Ty hans uråldriga underkläder ter sig som segel för vinden mot hans bleka lår och om än det kan vara sexigt med motvind så finner jag det icket tillfredsställande med fladdriga kallefjoner, slitna av väderlekens framfart.

Ikväll när jag skulle vika tvätten så började jag att vika handdukar, fortsatte med underkläder samt strumpor och tänkte avsluta med T-shirts. Tji fick jag! T-shirten visade sig vara en utdragen kalsong (och det var inte kalsongen som Andreas drog över axlarna i går kväll när han låg och imiterade mina pruttljud).

Gör om gör rätt.




Inga kommentarer: