tisdag 28 december 2010

Gott nytt hår!!!

Efter två dagar hemma i influensa är jag relativt uttråkad. Jag tog mig dock till affären idag för att inhandla föda och med slank även ett hårblekningsmedel av finaste kvalitet. Mood. Undertexten är finstilt, men där står med små, små bokstäver att produkten endast bör brukas av tanter som redan tappat allt hår.

Mitt hår är nu pippi-gult och som om inte det vore nog glömde jag ögonbrynsfärgen på i en timma vilket gett mig kolsvarta ögonbryn. Men det slutar inte där. Nej, nej, inte alls, jag har lyckats kleta färgen för brynen i den gula frissen så där hänger en grå/blå slinga dinglandes i luggen bara för att påminna mig om att jag aldrig ska öppna en skönhetssalong.

Nu känner jag mig vacker och välkomnar nyårsafton med öppna armar och influensa-röda ögon. Gott nytt år!

3 kommentarer:

Michael sa...

Fan också! Vad mer kan man säga?

Kajsa sa...

Man känner ju igen det där med ögonbrynen. Som du vet kan det ju hända även den bäste...

Anonym sa...

En skönhet klär ju i allt. Puss från syster