torsdag 1 december 2011

GeishaQ är kändis

Jo, det är ju så att jag plötsligt gått och blivit kändis. Fantastiska bilder cirkulerar på finest och  dylika sidor. Men jag har en känsla av att jag måste mediaträna något.

Man skulle kunna tycka att allt ser ut att vara i sin ordning, tills man inser att jag ställt mig precis framför den rinnande färgen och därefter bresar lite. Istället för att se underskön ut ser det istället ut som att jag har ett tampongsnöre hängandes från skrevet. Jävligt fett!

Tabbe nummer två är att ställa sig snett bakom något, klämma in skallen i personens armhåla så att man framstår som jordens minsta människa. Jag må vara liten, men jag ser vanligtvis inte ut som en pygmée med magont. Det gör jag bara när pressfotografer ska plåta.

Ni får ursäkta mig, men nu måste jag öva på att svanka och pluta med läpparna framför spegeln. Får jag lyckat resultat kan det tänkas att jag drar till Spybar. I så fall ska jag se till att hålla tampongsnören i brallan.

Fotograf: Yessica Thor

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han var på TV i morse /Pappa

GeishaQ sa...

Jo, det har varit förvånansvärt mycket press.