torsdag 14 juni 2012

Print

Ikväll var jag hos Matilda på middag, jag fick dock lov att laga middagen själv. Fortsättningsvis ska alla mina middagsbjudningar arrangeras på precis samma vis.

Matilda jobbar på CSI (typ). Det är superfräsigt. Och eftersom hon är så pass nördigt lagd så gillar hon att ägna sig åt samma sak på sin fritid. Till min glädje fick jag därför lämna fingeravtryck, hela-handen-avtryck och kleta-bläck-över-hela-mig-självavtryck. Det enda tråkiga med det var att bläcket inte gick att tvätta bort. "Hoppsan, så brukar det inte vara på jobbet, där använder vi bara tvål", sa Matilda. Troligtvis häller man batterisyra i CSI-tvål.

Hur som... mina fingeravtryck ser inte alls ut som fingrar, det ser ut som pyttepyttesmå penisavtryck. Se bara så sött. Jag ser min framtida son i dessa bilder. (Obs! Jag ser det inte i det vänstra avtrycket, såna där snedkukar bär jag icket i min DNA.)

1 kommentar:

Matilda sa...

Statlig tvål är som statligt toalettpapper, inget för den känslige.