fredag 3 april 2009

Hur världen skulle se ut om det saknades brudar

Min vän Stefan hade lagt ut den här videon på sin blogg.

Filmen är vidunderlig och jag kan inte låta bli att undra hur de tänkte, EGENTLIGEN?



Tänkte de: Kom igen killar, vi fixar brudar genom att visa våra juck-färdigheter. En dubbeljuck borde få vilken pulla som helst på fall, och om jag sen ställer mig och frenetiskt stöter mot dörren där borta så har jag minst tio brudar som köar för att känna på min moves. Nej, jag vet faktiskt inte... det enda jag vet är att jag inte vill vara en fotpall i deras hushåll.

4 kommentarer:

Caroline sa...

vad i helvete?
verkligen - vad tänkte de EGENTLIGEN?
'hörni killar, jag har en sjukt bra idé.... bla bla bla bla'.
'ja för fan! det gör vi! vi kommer in en och en...och sen ba...kommer bli så jävla fett!'

Matilda sa...

hahahaha
nu vet jag vad jag ska ha min pall till. sök efter girl fucking a furniture om ett par dar.

Sandra sa...

Åh herre min je...

Kajsa sa...

Oj, oj... Jag saknar nog ord. Vad konstigt detta var.