fredag 17 april 2009

Q är en riktig hejare

Jag är en sån jäkla bra flickvän. En sån där som stöttar sin partner i det han/hon kan tänkas behöva bistånd med.

Som i morse… John sitter på dass och ska försöka hinna skita innan han drar till jobbet, jag ligger i sängen och latar mig medan han kämpar. Då slår det mig att det är klart att jag också måste göra nytta. På något sätt måste jag ju kunna hjälpa till.

- Ge mig ett B, ge mig ett A, ge mig ett J, ge mig ett S, Vaaad blir det? BAJS! Vad sa du? BAJS! WÖHÖHÖHÖH, BAJS, BAJS BAJS.

John rapporterar genom toalettdörren att det funkade och jag känner mig väldigt duktig. Lägger mig till rätta och myser, John fortsätter kämpa.

- Hur gååår det därinne? ropar jag tillslut.
- Jo, den är liksom halvvägs ute, redogör John.

Den här gången tar jag i från tårna:

- SASSA BRASSA MANDELMASSA, VI VILL HÖRA VATTNET PLASKA, KORVEN, KORVEN, KORVEN!!!”

Inga kommentarer: