lördag 8 maj 2010

Nån som vill adoptera?

Fortfarande kvar i Umeå... bor i lägenheten intill Elin Js. Där sover jag om natten. Det är en lägenhet tom sånär som på en madrass. Dessvärre har jag märkt att jag inte är ensam där. Tydligen har Näverpojken flyttat in. Jag hör honom om nätterna. Näverpojken är den där förbannade ungen i The Orphanage som tydligen följer efter mig vart jag än drar. Han är ungefär lika attraktiv som Freddie Wadling.

När jag hör Näverpojken komma över golvet så blundar jag och låtsas att jag är tuff, dessvärre funkar det dåligt så nu har jag med andan i halsen sprungit över till Elin Js lya med täcket i högsta hugg och somnat på hennes soffa istället.

Jag vill inte ha honom kvar längre. Nån som har inackordering åt honom så att han lämnar mig ifred? Snabb kontaktannons från Näverpojken följt av bild:

"Ung kille som gillar lite annorlunda sexlekar, som att ha påsar på huvudet, söker partner att dela sitt liv med. Mina intressen är att stå i hörn och stirra på folk, samt leka ett, två, tre, ost. Jag klär mig gärna i klänning eftersom jag är sexuellt desorienterad. Jag har även en visselpipa kring min hals. Det beror på att jag är musikaliskt bortkommen men gärna vill hantera åtminstone ett instrument."

1 kommentar:

Frida sa...

Ååh, lovely att jag läste den här innan läggdags ensam i stugan. Harebra! /Frida (Sandras polare)