tisdag 11 maj 2010

Statusuppdatering på fejjan

GeishaQ
Hem till Stockholm. Hem till sneda tänder och trygg armhåla att somna i.

Elin J från Teg
Gillar det inte!!! Eller det blir väl trevligt för dej med sneda tänder och en gammal armhåla för lillkroppen att somna i meeen.. LÄMNA MEJ INTE!!!

Mattis
du får helt enkelt följa med Elin

Elin J från Teg
Jag vill men får inte.. det är den där jävla armhålan som hon ska ligga i.. känns trångt att klämma in sig där..

GeishaQ
Alla är välkomna in i armhålan. Han är ju sån jävla slampa.

Elin J från Teg
Jag visste det!!!

Mattis
men vaddå, han har väl två...
om malin ligger i slampans armhåla så kan väl elin ligga i Qs, osv. så kan alla som vill vara med!

GeishaQ
En armhåle-kedja, jag gillar det!

Elin J från Teg
Jag blir orolig och rädd men... gillar det!

GeishaQ
Vill du va med Mattis? Pax att INTE ha Elins tunna frilla i armhålan.

Mattis
kom just på att jag måste tvätta håret just då. hade varit trevligt annars.

Elin J från Teg
Pax att trycka in GeishaQ i båda mina utan att duscha innan...

Inga kommentarer: