tisdag 3 augusti 2010

Afrodite - sexualitetens gudinna

Ibland, nästan alltid, får jag briljanta idéer.

Som förra veckan när Andreas låg och sussade sött och jag legat och tittat på Sex & the City. Då kom ett visst urge över mig, ett urge att ligga utav bara helvetet. Övertygad om att alla tycker att det är sensuellt att bli väckta av en förförisk kvinna så gav jag mig på Andreas.

Jag la mig raklång över hans kropp med hela min tyngd, tryckte upp nyllet i hans och började vispa runt med tungan på hans hårt sammanpressade läppar. Den frenetiska jucken var inte sen på att haka på och mina händer gjorde tappra försök att snärja den sovande mannen. Jag slet fan allt vad jag hade i snutten, men hör och häpna - negativ respons.

Andreas armar började fäkta, han försökte värja sig och med min tunga i hans hals gurglade han något om att han ville sova. Sova? Jag fattade ingenting. Hur kunde han vilja sova med en lockande nymf i sängen? Den djuriska gudinnan som åtrådde honom? Denna siren med dess underbara sång? Det var med stort vrede jag ålade av honom så graciöst jag bara kunde och sen tjurade jag i en minut och 40 sekunder.

Andreas är skittråkig när han sover, dessutom luktar han lite illa ur munnen.

Inga kommentarer: