måndag 28 mars 2011

Egentid my ass

På måndagar är det egentid. Det är Andreas påhitt och må möjligt vara den tristaste uppfinningen ever.

Ja, jag vet att han försöker slippa från mig. Och ja, jag vet att han behöver andrum. Men det behöver inte jag! Det är fasansfullt tråkigt att leka katt i sin ensamhet och jag är heller inte road av att reta mig själv!

Ikväll har jag försökt övertala honom att komma över med argumentet att han inte haft egentid den senaste månaden och klarat sig fint ändå. Jag har mutat honom med pengar. Jag har även lockat honom med dusch-hångel och erotiska erbjudanden, men se det biter inte på herrn. Tjat lönar sig aldrig och det är fruktansvärt frustrerande. Tjat har alltid varit min superkraft men det är precis som att jag mött min nemesis vars min otroliga förmåga inte fungerar på.

Jag är förevigt dömd till sexlösa måndagar.

  

Inga kommentarer: