tisdag 26 maj 2009

Nykterheten kräver

Jag och John skulle ta det lugnt i helgen. Spara på krafterna och vila upp oss var mottot. Man vill ju inte gå på kroppen för hårt liksom… Vi beslutade oss för att åka go cart.

Spara på krafterna? Inte gå på kroppen så hårt?

Min kropp är helt blåslagen, den har fått mer stryk än en alldeles för blöt kväll på Debaser. Jag känner mig värdelös och usel eftersom Viktor varvade mig tre gånger på banan. Det resulterade värre ångest med go cart än en sladdertackas fenomenala pladder efter två flaskor vin. För att inte tala om utmattningen som följde med adrenalinet som pumpade i ådrorna. Fuck bakfyllesöndag, jag kunde knappt ta mig ur bilen efter två rundor med go cart bilarna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ett jävla gnäll!
Och till skillnad från en vanlig ute kväll med dig så slapp jag bära hem dig....
Puss!

GeishaQ sa...

Du var ju tvungen att lyfta mig ut ur bilen, det är nästan som att bära.

Kajsa sa...

Man ska ju helt enkelt inte sluta dricka sprit...

GeishaQ sa...

Det har du nog rätt i Bajsa.