tisdag 19 maj 2009

Det är tur att smaken är som baken

Sitter just nu och rensar i min privata e-postkorg. Vad man kan hitta roliga saker. Jag hade missat att rensa den på länge och tyckte det var en god idé när nu ändå Ingemar GLÖMT BORT (!!!) att han skulle vara min vän ikväll och se på Lost.

Fann följande rader mellan mig och Monica från början av 2007:

Q:
"...Sen träffade jag en silverräv som var väldigt tjusig, men då jag gick på toaletten hann en tjockis snärja honom och stod å slickade på min räv."

Monica:
"Silverräv? Är det ett finare ord för gamgubbe?"

Damn! Hon känner mig för väl den där bruden. Måtte väl erkänna att Silverräven jag spanade på den kvällen kanske var lite väl till åren.




Och nej John, jag gillar inte döda rikingar, jag gillar dig. Men jag måste ju bättra på min bitchiga image när jag nu måste agera flickvän dagarna i ända.

Inga kommentarer: