måndag 4 januari 2010

Konspirationer bakom min rygg

Jag känner mig en aningen förd bakom ljuset, jag känner mig lurad – det är min syster och Matilda som konspirerar mot mig. Hittade rena rama bedrägeriet på facebook, det var bara tur att jag snubblade över det. Nu vet jag i varje fall att de två damerna inte är att lita på. Som bestraffning hänger jag ut deras konversation till allmän beskådning:

Syster: Grattis på födelsedagen! Hoppas den varit strålande!

Matilda: Tack! Japp det vart den i samma stund som din söster sjöng det finaste hon kunde i ekomicken.

Syster: Du har inte så höga krav mao? :)

Matilda: nope. :)

Jag fattar ingenting. Här har man övat och övat inför Idol 2010 och sen får man den här skiten tryckt upp i ansiktet. Jag säger ju att världen är upp-och-ner-vänd.

1 kommentar:

Matilda sa...

Det var förstås ekomicken vi syftade på... med högre krav hade jag begärt en riktig mick med förstärkare, för att njuta till max.