onsdag 9 juni 2010

Psycho-Warning

Igår fick jag en så kallad snilleblixt. Jag skulle göra mig en Andreas-docka att lägga i sängen så jag slapp sova själv. Det kändes briljant!

Jag rullade täcket till en lång korv, satte en kudde på toppen och sprayade den full med Andreas parfym. Jag hade tänkt klä täcket i en T-shirt men hejdade mig då jag plötsligt fick en känsla av att vara en psykopatisk stalker. Jag stod länge och tittade nöjt på mitt mästerverk innan jag kröp ner vid dess sida.

Mitt förträffliga påfund visade sig dock smärre lyckat. Mjukare täcke till karl fick man söka efter och parfymångorna tog nästan kol på mig i sömnen. Det slutade med att jag var tvungen att kasta bort kudden samt ge karl-helvetet en karatespark mitt i skrevet.

Nu är jag överdoserad på Andreas-doft och närhet. Han kan stanna där han är. Jag har fått nog.

Inga kommentarer: