tisdag 13 juli 2010

Åter till utbrytarkungen

Jag ber om att få återgå till dolmen i föregående inlägg. Jag ljög lite när jag skrev att det var obemärkt multitasking. Om sanningen ska fram så var det nog ingen på Långholmen som missade killens banan i brallan.

Här har vi nämligen en man som i allra högsta grad förvirrat sig på en strand lika stor som en kaninlort. Han sicksackar vilset i en turkos kalsong som slimmat sig fast kring hans putande rumpa och ädla juveler. Paniken nästan lyser ur hans ögon när han släpar fram sitt stora paket mellan solande människor som sätter sig upp vart eftersom för att stirra stint på den turkosa uppenbarelsen.

Vad som förefaller mig mest märkligt är att denna man kommer upp ur vattnet, som dessutom är rätt jävla kallt, med en storlek på penis som är aktningsvärd - jag trodde kuken skulle krympa i kyla? Men herr Turkos dolme ligger tydligen ringa påverkad av vattnets temperatur. Man kan se både penis till vänster och pungkulor till höger, trängas om plats i den lilla, lilla kalsongen.

Folket pekar på penis. De blir så förvånade över dess grandiosa uppenbarelse att de skrattar åt pesen. Både tjejer och killar är så fascinerade att var och varannan haka trillat ner på marken. Det är med andra ord ingen liten sportbil jag snackar om, det är en långtradare av allra värsta slag.

Har han en flickvän tycker jag synd om henne. Har han en pojkvän så fäller jag en tår för hans ringmuskel

.

Inga kommentarer: