fredag 2 juli 2010

Pippi tajm

Idag har jag varit på Ville Villekulla!!!

Det var med stort besvär jag lyckades övertala Kimman och Andreas att jag skulle få dra dit, men yes, I did it. Tyvärr var de inte de roligaste lekkamraterna. Lyckades lura Andreas att åka en kana vilket gav hans manlighet en ordentlig törn och Kim slet jag in i hoppborgen. Vi lyckades hoppa i ungefär 3 minuter innan vi handlöst flög ut ur borgen totalt slutkörda. Konditionen är inte på topp.

Men, till min stora lycka fick jag ner dem båda i en babyvariant av "Stocken". Det var en liten fjuttbacke och trots Andreas arma försök till att vara väsk-vaktare fick jag ner honom i båthelvetet. När vi puttrade upp för lilla backen så säger Andreas utmattat "Och skrik nu inte, jag orkar inte med det"... Vem tror ni ylade mest?

Andreas gallskrek hela vägen ner. Han lät som en tjutande bebis på speed och jag och Kim skrattade så vi fick ont i magen. Blek i nyllet så minns han heller inte att han skrikit hela vägen ner. Han fick en ren black out - av Ville Villekullas bebis-stock.

Det är tur jag skaffade mig en karl att hålla i handen när det blir lite läskigt...

Inga kommentarer: