lördag 24 juli 2010

Det svider ibland

Igår fick Andreas smaka på en kraftig dos av hederlig pms. Det började nånstans med krampaktiga tag om hans arm, följdes upp av långa blickar suktande efter bekräftelse och slutade i ren och skär misär. Jag slutade närmare bestämt på hallgolvet uppgiven över att jag varken ville vara hemma eller ute och allra minst göra allt som Andreas föreslog att jag skulle göra.

Men botten var nådd då jag besökt toan för att göra nummer två och fann mig efterlämnad med ett svidande stjärthål. Jag var tvungen att ligga på mage på köksgolvet och gråta ett slag. När Andreas frågade vad som var fel så kved jag "Det är bajshålet" med jämmer och stånk. Och när jag tyckte han gav mig för lite uppmärksamhet för detta illdåd så skrek jag:
- Har du bajsat så du fått riktigt ont i stjärthålet? Har du du det? Va?! Va?! Va?!

Inga kommentarer: