söndag 4 juli 2010

New lover

Här på Gotland har de även vattenland. Klart jag skulle dit för att testa mina kan-kunskaper. Jävligt peppad så tog det inte lång tid innan jag gett mig fan på att åka en stupbrant vattenkana vid namnet "Bullet".

"Bullet" var i allra högsta grad en dödsfälla och trots att jag såg ungjävlarna lalla ner för kanan så förstod jag att det var ett lömskt trick bara för att få mig att tro att den var åkbar. Ingenting som lutar mer än 70 grader kan vara ok att placera det här söta arslet i. Men nog fan skulle jag till att åka ändå.

Det är kul med vattenkana! Det är mindre kul när man vid änden av kanan inser att vattnet ger sånt jävla högtryck att benen åker i sär och en smärre mängd vatten penetrerar underlivet. Jag landade med ett "gulp" och kände mig relativt förvånad när en halv vattenbassäng valt att våldta min vildros. Resten av dagen ägnades åt att krysta ut det vatten som bosatt sig i underlivet.

2 kommentarer:

VBMA sa...

Jag fick ett smärre lavemang när jag hoppade från ett 10-meters hopptorn en gång i tiden. Det blev inte min nya älskare dock, I'm not into that kind of sex.

GeishaQ sa...

Underbart! Jag har hörten liknande historia och där började det rinna brunt längst benen på snubben. Mycket hett!