måndag 24 januari 2011

En känga i röven på förövaren

Tänk att det alltid ska straffa sig att träna. Är det inte träningsvärk så skadar man sig, är det inte skada så är det nåt annat. Idag så bestämde sig mina skor för att traska iväg på någon annans fötter.

Snopet värre att bli skolös efter att man stått och vobblat på fläsket i en timma tillsammans med de andra kärringarna. Indianhopp, juckeri och V-steg ledde alltså till att mina finfina Dr Martens bestämde sig för att vår tid var över, vände på klacken och vankade iväg med nån annan slinka. Troligtvis nån fetare, kobent, som faller inåt med fötterna och kommer gå sönder mina pjux. Då kan dojorna skylla sig själva och ångra sin otrohet bittert!


2 kommentarer:

Fia sa...

Åh fyfaaan vad förbannad jag skulle bli!!! *grrrrr* >:(
Därför lämnar jag aldrig mina skor obevakade på gymmet, låser alltid in dom i ett skåp. Iaf om jag går dit i Dr.Martens.
Men man kan ju tycka att folk borde kunna skilja på "mitt och ditt". Hoppas verkligen att synden straffar sig!!! mohahahaaa

Anonym sa...

Fan vad trist! Det har hänt mig en gång oxå! Så osmakligt att sno - speciellt sno någon annans skor. Lås in skorna. Det gör jag om jag har på mig "attraktiva" skor. Puss! / Syster