lördag 21 april 2012

Vänlig kollega

Jag har en trevlig kollega som ofta tänker på mitt bästa. Hon är så vänlig att hon ibland tänker på min mage och hur den mår, sen så ger hon goda råd om hur jag på bästa möjliga vis kan ta hand om den. Hon har bland annat föreslagit att jag ska gå hukad när jag behöver göra nummer två. Alltså hukad så till den grad att röven släpar i marken och benen förvandlas till grodlår. Det har hon visst lärt sig från Anna Skipper på tv.

Men efter något som jag skulle kalla "the walk of shame" genom hela kontoret så kan jag konstatera att fröken Skippers tips inte alls fungerar, ut kom knappt en simpel harlort, däremot så resulterar gångstilen i mången frågor - och jag är ju inte den som ljuger och hittar på - så nu vet alla på kansliet att min nytilltagna spatsertur är till för att stimulera tarmarna. En merit jag hoppas tar mig långt i karriären.

Inga kommentarer: