torsdag 11 juni 2009

Tristess tics

När jag var något yngre och min mor beslutade sig för att ringa till mig så blev jag alltid akut kissnödig. Det slog i princip aldrig fel, speciellt inte om morsan började prata om vilket utbud av mat som fanns i frysen, kylen, skafferiet etc. Då blev det ATTACK-KISS!

Nu har jag noterat liknande tendens hos John. Så fort det är hans tur att diska, då blir han skitnödig. Det har hänt flera gånger nu och jag vet precis vad det beror på. Av den tidigare erfarenheten med min mor i luren så vet jag att dessa akuta toalettbesök endast uppkommer ur total tristess. Kroppen börjar producera skit och kiss bara för att rädda ens arma individ ur situationen och det är alltså detta självförbarmande Johns kropp pysslar med.

Jag fattar ingenting, tycker John att MIN disk är tråkig?! Min fiiiina, uuuunderbara disk... Jäkla John, ska han älska mig måste han älska hela mig, inklusive disk. *mutter, prutt, fjärt*

Inga kommentarer: