torsdag 3 september 2009

Kommerssarien frågar

Imorse var jag på en utredning. Det var typ tusen frågor. Bland annat följande:

- Har du obehag inför att bli serverad eller sedd?
- Öh, nej, svarade jag. Varför skulle jag ha problem med det?
- Det är ganska många som har problem med det.
- Va? Varför skulle jag tycka illa om att bli serverad?
- Det är helt naturligt…
- Så om nån kom och erbjöd mig ett glas champagne, skulle jag tycka det var jobbigt?
- Va? Nej, svarade utredaren, alltså inte serverad. OBSERVERAD!
- Jaha… jaja… öhhh… nej det har jag heller inga problem med.

Sedan följde en fråga om jag hade sexuella impulser. Om jag exempelvis helt plötsligt kände för att blotta mig eller så. Jag svarade att det heller inte var något som jag hade några större problem med. Faan vad normal jag är.

Inga kommentarer: