lördag 19 december 2009

Like a rockstar

Det är väl fan att man ska straffas när man är duktig.

Om jag inte super mig packad, då får jag inte få sova om nätterna. När jag ska sluta röka så får jag gigantiska bölder där nikotinplåstret suttit som kliar och ryar. Och tränar jag, ja då ska det till att bli träningvärk.

Jag tror helt enkelt att min kropp inte är byggd för hälsosamma aktiviteter. Det ska vankas okynnesrök och kopiösa mängder sprit i soffan för att jag ska vara på topp. Man är väl en vanemänniska.

P.S. För övrigt kan jag informera om att jag nu ÄR bästis med mr B. Satt i timmar och diskuterade konstpolitik med honom och hans fru igår. Fick mig en slängkyss när jag skulle hem. Imorgon ses vi igen. Säg att ni är avundsjuka! Säg det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja men ok då liite avundsjuk är jag nog...
Lena

a.h. sa...

GRÖN av avund är jag. på riktigt. lite sur också, över att ha missat alltihop. jävla dålig framförhållning.. :(

Kajsa sa...

Sjukt jävla avis ju!