söndag 7 mars 2010

Nya versionen av Edward Scissor Hands

Angående gårdagens inlägg, och Evo, så verkade hon ändå helt ok. Hon vågade sig till och med på ett litet skämt. När Aksel prydde sina fingrar med partytutor (Matilda påstår att de heter flerpar, Buttricks blåsormar) och sprang omkring och slängde upp fingrarna i fejjan på folk så var hon kvick nog att kalla honom för "Edward partyhands".

Det tyckte jag var så kul att jag satt och fnissade i fem minuter. Så går det när man dricker alkoholfri bärs.

När man dricker alkoholfri bärs bestämmer man sig dessutom att gå hem illa kvickt när en brud diskret försöker viska i sin killes öra att hon varit på toaletten och onanerat... för hans skull. Hon sa det inte så jäkla tyst som jag hade önskat och det var med bråd död jag gick på dass en sista gång innan jag försvann för att slippa höra fler otäckheter från salongsberusade bekanta.

Inga kommentarer: