tisdag 2 mars 2010

Lagbyte

Min kollega Eva har alltid varit lite missnöjd med mina relationer. Idag fick jag veta att det beror på att hon tycker att jag ska byta lag. Och lagbytet ska ske av den enkla anledningen av att hon tror att jag skulle må bra av att vara med en kvinna (eller kanske en uppsjö av dem, vad vet jag).

På stan figurerar reklam för Lee Lozanos utställning på Moderna Museet med den enkla
uppmaningen ”eat cunt for mental health”. Det känns som ett tecken. Eller ett av tre tecken. Först säger min kvinnliga gynka att jag har en fräsch livmoderstapp, reklamen uppmanar mig därefter att börja tugga skäggbiff och nu påstår Eva att jag borde bli lesbisk. På toppen av verket har min käre mor alltid hävdat att ”lebb, mjo, det borde man banne mig va”.

Så det är hög tid nu. Allt pekar på det. Tiden är kommen. Vid nästa fullmåne blir jag flata.

5 kommentarer:

Matilda sa...

Du beter dig ju uppenbarligen gay också eftersom vi togs för ett par i helgen. Ytterligare ett tecken.

Sandra sa...

Och mammas kommentar när Kim å du sa att ni var ett par: "Ja, men det har jag väl förstått länge att du e lesbisk". :)

Jag tycker du ska tuta å köra!

GeishaQ sa...

Ja, det är inte så mycket mer att tänka på då. Ba att tuta och köra.

Anonym sa...

*phuuu* Äntligen kan man gå säker på krogen...!

GeishaQ sa...

Svårt att räkna ut vem som skrivit under Anonym då... Så jäkla typiskt herr N.