onsdag 20 oktober 2010

Blogg-Mobb

Andreas har sagt att jag inte ska blogga om prutt och bajs hela tiden... Jag har tappat talförmågan, vet inte vad jag ska skriva om.

Som straff för detta förbud har jag bestämt att Andreas ska åka på blogg-mobbing.

Andreas har så smala ben att Calista Flockharts cykelbyxor skulle fladdra på honom. Hans snea tänder ser ut som den där ungens i tidningen en Ding Ding värld - monsterungen som man hittat i en grotta. Jag trodde aldrig på den artikeln först jag såg Andreas tänder och insåg att det var hans avkomma som han sedan kastat in i en grotta för att sopa undan alla spår av faderskapet.

Andreas får stora super-sår på läppen ibland. Det ser ut som att hans käft bakat köttfärslimpa och inbjudande nog serveras den på vänster överläpp. Det är precis lika upphetsande som när han får torsk i munhålan och luktar som en blandning mellan ägg och fjärt ur käften. Ops! Där kom pruttsnacket igen. Bäst att sluta. Men där fick han så han teg. Over and out!

Inga kommentarer: