tisdag 27 september 2011

Den bruna ringen... men inte den ringen.

Härom dagen stod jag på toaletten och tvättade händerna när jag fick syn på mitt eget nylle i spegeln. Nå, mitt fejs har jag sett förr, men den bruna ringen runt min mush piercing hade jag aldrig tidigare beskådat.

Jag insåg rätt snart att den bruna cirkeln gick att tvätta bort varpå detta ledde till en stilla undran - var kom detta kransliknande ting ifrån och vad i helvetet gjorde denna på min överläpp?

Polletten trillade ner ganska fort. Det är alltså saften från mitt snus som pressats ut ur hålet i min överläpp och lagt sig som ett sekret kring mitt piercing smycke. Jävligt hett!

Jag funderar på att lansera den här nya attiraljen till nästa fashion weekend. Och jag kan inte misslyckas!

Jag visste väl hela tiden att jag var en trendsättare. Det handlar bara om att vara först ut.



Inga kommentarer: