lördag 24 september 2011

En helt vanlig lördag i GeishaQs liv:

Ska åka hem med tunnelbanan och inser att jag tappat bort mitt sl-kort. Eftersom jag inte vill punga ut 790kr på nytt så bestämmer jag mig för att gå tillbaka till butikerna jag handlat i under dagen. På vägen känner jag hur det känns blött på benet. Känner efter. Konstaterar att det är blött på benet. Konstaterar även att jag spillt ut en hel flaska vatten i min handväska och att det sakta men säkert strilar ut ur sömmarna på väskan. Oh happy day!

Som om inte det var nog så var jag tvungen att köpa springskor. Tydligen får man inte jogga med sina dans-sneakers från 97. Man kan förstöra knäna. Att handla nya springskor är lika kul som att handla dammsugarpåsar, de är bara betydligt mycket dyrare.

Oh happy day igen.

Inga kommentarer: