torsdag 26 mars 2009

En ny era

Jag har gjort något som går emot många av mina principer, jag har skaffat pojkvän (kära läsare, se mig fortfarande som den manshatande individ jag är, jag skall icket förändras).

Efter förhållande-firande av olika slag slänger sig min nya karl herr John åt sidan och skrattar rått:
- Haha, du har en pojkvän som är halvfet och har dålig kondition.

Jo, man tackar. Snacka skit om min karl på det där viset. Jag kommer nog kunna se andra defekter i karln och de kommer jag givetvis inte dra mig för att basunera ut här på bloggen. I väntan på dessa smaskiga historier... ut i solen med er.

4 kommentarer:

Anonym sa...

som det kan gå... du som skulle ha en hemlig älskare... jaja han e tipp topp i alla fall! congrattz

Anonym sa...

Vad fint...

Sandra sa...

Du förstår väl pressen som nu kommer som ett brev på posten? Ser framför mig hur mamma och farmor fantiserar om små miniQs :)

GeishaQ sa...

Sandra: Morsan tjatade ju redan innan vi var tillsammans. När det var snack om att du skulle bo i Cayman så yrade hon på om barnbarn. Jag säger bara *suck*.