fredag 27 mars 2009

Surprise

Idag gick jag in på facebook och fick följande meddelande: ”Elin Johansson tagged a photo of you”.

Nyfikenheten tog över hand och jag klickade på länken till fotografiet bara för att finna en bild som gör att man blir så lycklig, så lycklig. Texten till bilden var gullig, där stod ”vackra, fina, underbara”. Varmt om hjärtat… tills man ser vad bilden föreställer.

Jaha, Elin J från Teg bestämde sig plötsligt för att slänga upp en bild av mig för allmän beskådning där jag ser ut som att jag drabbats av påssjuka och gråstarr. Och av mystiska anledningar sitter jag och kramar min nya pojkvän John von Långkalsong som ser ut som om han fått en släng av mongolism i nyllet.

Vad fan! Nu kommer ju alla tro att jag gått och gängat mig med en karl som bor på gruppbostad och att jag sedan smittats av hans onda killbaciller.




P.S. Jag vet att detta inlägg är otroligt politiskt inkorrekt, men jag skriver i vredesmod. D.S.

Inga kommentarer: