torsdag 27 augusti 2009

Flickan som ropade VARG

Jag får inte längre skriva om John för en okänd man vid namn Richard. Jag tolkar det så efter en kommentar i förra blogginlägget.

Jag vet inte vem denna Richard är, men jag vill tro att det är herr Wolff som konverterat till hetero bara för min skull och som nu sitter grön av avund då jag förstört hans planer på att förföra mig och göra mig till en ärbar kvinna. Voj öde, om jag ändå vetat att denna mörka skönhet till karl ville bli min innan nyårsklockorna slog och året blev 2009. Ja, då hade jag gått längst fram i pridetåget, hand i hand med Rikard Wolff, och stolt utnämnt mig till den första kvinnan att omvända en karlälskande man. Det hade inte varit så pjåkigt det heller.

Värre är det om det är Rickard Herrey som lämnat kommentaren.

Inga kommentarer: