tisdag 25 augusti 2009

Mardröm

I natt drömde jag att John lämnade mig för nån jävla Elsa. Tio minuter efter att han dumpat mig ringer han upp och frågar om han och Elsa kan låna min bil för att åka på utflykt till Söder sjukhuset. Jo man tackar! Ringde upp John så fort jag vaknat och skällde ut honom för hans nattliga bestyr.

Senare på dagen så mottar jag sms från min kära karl:

”O kära Elsa! Jag har just prövat lsd. Drömmer om dig. Hoppas jag inte skickar detta sms fel till min underbara flickvän Q.”

Jag svarade artigt men bestämt att:

”Jag träffade just Elsa. Passade på att spöa upp henne och loskade henne i lejban. Sa att hon skulle ge fan i min karl i fortsättningen. Sen körde jag över henne med min nyköpta pickup. Så förvänta dig inget ligg ikväll älskling.”

4 kommentarer:

KäraElsa sa...

"Vilken jävla resa."

Anonym sa...

Från att ha varit en intressant, varm och kul blog om livets upp och nedgångar, så är det ju bra en massa kärleksdravel nu för tiden... >:(

//Richard

GeishaQ sa...

Richard: Åh jag vet. Men jag kan inte riktigt hejda mig. Jag är en enkel snärta och har fallit i händerna på stora, stygga kärleken. Jag ska försöka skriva om en riktig neeeeeeeeeeeedgåååååååång snart. Promise!

Matilda sa...

Ja kärleksdravel är väl en del av livet uppgångar, eller vaddå. Hoppas att du inte behöver skriva on nån nedgång snart Q.