onsdag 19 augusti 2009

Filmpremiär

En ny rulle utspelar sig på min haka – Return of the acne 3. Det är en mastodontfilm som pågått sedan i torsdags och den börjar bli både långtråkig och irriterande. Den började någonstans i mungipan för att sedan löpa amok längst hela hakpartiet. Numer är två tredjedelar av underkäken täckt av varbölder som kan skrämma slag på vilken hjärtsviktande individ som helst. Som toppen på verket har en inombordning placerat sig mitt på hakan, den gör ont och går inte få fatt att klämma. För att fira detta har jag bestämt mig för en favorit i repris, ett foto vi sent kommer att glömma – syrrans inombording i näsborren.



You know you love me sister!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Taskigt, taskigt! Förlåter dig inte på länge! Vår date i morgon är inställd, och jag hoppas att din inombording fortsätter att växa! Så det så!

GeishaQ sa...

Äsch, inte ställer du in vår date inte. Då kan du ju inte mobba mig för min haka.

Sandra sa...

Okej då, men du får ta med dig smörgås till mig som plåster på såren. Eller äter du innan? Äh, vi hörs på telefon, jag ringer dig när jag har ett break under inskolningen.