söndag 9 augusti 2009

En solig söndag

Min kompis Simon sa en gång åt mig att han tyckte att det var sexigt med solmärken efter bikinin. Jag undrar just om han skulle tycka att jag var het just nu.

Efter en varm dag på Långholmen där jag råkade försjunka mig i en bok liggandes på rygg i några timmar så har jag nämligen skaffat mig bleka linjer efter bikinin. Inte bara linjer, jag är helt enkelt ersatt av en knallvit bikini när jag tar av mig mina ordinarie badkläder. Min nya vita bikini är omgiven av en kräftröd hud som svider och bultar. Uppenbarligen kan man dessutom skaffa sig bikiniränder i fejset, för där solglasögonen suttit är jag vit, resten av lejban är röd och näsan kämpar som bäst med att glöda hetast på kroppen. Jag tycker att Simon har en mystisk läggning, det här är inte det minsta vackert.

Och bättre blir det inte av att man spenderar kvällen hos Ingemar som tycker att det är skitkul att slåss med handflatorna på mina lår.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Man kan ju inte släppa iväg dig på Långholmen ensam! Se hur det gåt då! I fortsättningen får du endast gå dit med din systerdotter. Då tvingas du hålla dig i skuggan.

Fröken Onsdag sa...

Hahaha! Aj! Det gör ont bara att läsa om det!

GeishaQ sa...

Skuggan? Dät man ju inte RÅÅÅBRÄNN