söndag 27 februari 2011

Hårdingen

Under mars månad hyr jag ut min lägenhet, därför har jag nu tagit mitt pick och pack och flyttat in hos Andreas. Andreas har rökande grannar och doften sipprar in lite här och var i hans lya. Detta gör min käreste galen av vrede.

När Andreas är så arg att han inte längre står ut så tar han till med hårdhandskarna. Han gör det fasansfullaste han kan komma på. Man kan säga att han kavlar upp armarna för "här ska andra bullar bli". Alla bävar inför hans fruktansvärda handling mot sin blossande granne. Så vad gör han, denna fruktade individ?

Jo, Andreas tar på sig sina jympadojor och går med dem inomhus så det ska låta extra mycket ner till hans rökande granne. Detta gör han i ungefär fem minuter, tills han får lite dåligt samvete. Då har han gett sina närboende vad de tål.

Han är en riktigt bad boy min kille.

Inga kommentarer: