söndag 13 februari 2011

Susa utför

Igår var jag, Andreas och gänget och åkte snowboard i Hammarbybacken. Eller... alla utom en åkte bräda, Andreas skulle prompt ha slalomskidor. Och det är väl helt ok enligt mig, inget fel med skidor.

Dessvärre visade det sig finnas en baksida med skidåkandet. Andreas åker slalom precis som min morsa. Föga upphetsande att se honom ploga ner för backen i stooooora svängar med stavarna hängande som onödigt bihang bakom sig. Han försökte liksom ha den där lugna, coola stilen som inte ser det minsta avslappnad ut på honom då ansiktet har fastnat i scenario skräckfilm. Det enda som skiljde mamma och Andreas åt i skidbacken är att mor brukar ha turkos overall med pannband i samma färg och detta hade som tur var Andreas låtit bli att klä sig i.

Jag är lite orolig för mitt och Andreas sexliv just nu, var gång jag blundar så ser jag hans tafatta slalomåkande på näthinnan och det finns ingen som helst sexapeal i det.

Själv arbetade jag hårt på min sensualitet. Min största bedrift för att öka den var när jag inte fick fatt på liften för att sätta ankaret mellan benen och istället släpades uppför backen med liften under armhålorna. Det var skit-hett. Idag har jag mer träningsvärk i armarna än i benen, jag undrar just vad det kan bero på.   

Inga kommentarer: