tisdag 26 juli 2011

Perfect Cheerleader

Häromdagen så låg en vän på förlossningen och eftersom jag dessvärre inte kunde vara på plats så hejade jag så gott jag kunde via sms. Jag har alltid hävdat att jag skulle ha varit en alldeles utomordentlig cheeleader om jag hade bott i statera. Och nu är jag övertygad!

Här kommer några fina hejaramsor jag diktade ihop från botten ur mitt hjärta:

"Mera olja, mera kol, dra i spaken, ut ur hål. Heja, heja, heja."

"Sassa brassa mandelmassa, vi vill höra fostervattnet plaska. Heja, heja, heja."

"Heja bruttan friskt humör, katetern hänger utanför. Heja, heja, heja."

"Heja bruttan skjut som satan, ut ur fittan, ut på gatan. Weeeeah!"

"Heja bruden öka trycket, det kan aldrig bli för mycket. Heja, heja, heja."

Dans bjöd jag ju också på såklart...


(Nu kommer dock inte bebben heta Lova, vi får la se vad det blir för ett namn.)

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Jag ber så här ett tag i förväg att jag gärna slipper dom sportinspirerade heja-ramsorna när det beger sig för mig :)

GeishaQ sa...

Ok då... du får väl slippa. Annars är de väldigt inspirerande. Du får säga till om du ångrar dig och vill ha peppen!