söndag 21 augusti 2011

Man ska akta sig vad man önskar... nu blev han Don Juan

Jag råkade säga till Andreas att jag ville ha romantik som på film. Sen visade jag ett klipp av Kirby ur Lipstick Jungle, vilket har fått Andreas att löpa amok.

Hela kvällen har han tvångsmässigt slitit av sig tröjan, tryckt upp mig mot väggen och låtit sin tunga agera elvisp i luften framför mitt ansikte. I nästa stund har han kastat sig upp på köksbordet och lagt sig i en sexig pose, alternativt gränslat mina oskyldiga stolar för att sitta coolt "som man gör på film". Men värst är nog när jag försökt diska och han envisas med att kasta vatten över sig själv och gör obeskrivliga miner samtidigt som han stönar underliga ljud jag tyvärr inte vill redogöra för.

Jag tar tillbaka allt. Jag vill inte ha det som på film och jag vill heller inte ha någon Don Juan om han kontinuerligt måste klä av sig och dänga mig mot väggarna. Man ska akta sig för vad man önskar.

Inga kommentarer: