onsdag 21 januari 2009

Kabeljäveln från helvetet

Min sladd mellan dator och förstärkare är helt jävla sepe! Den är glapp så lite nu och då bestämmer sig den för att utbrista BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!! Det är förbannat irriterande.

Ett exempel är när jag en kväll låg och försökte tänka ut en erotisk historia. Jag låg och filosoferade om en mustaschprydd man som stod i skogen med flanellskjorta och blåställ. Han klöv ved och såg så där karlakarlig ut som man bara kan iförd denna briljanta mundering. I min uppenbarelse vandrande jag förbi varpå han släpper sin yxa, hugger tag i mig för att tvinga ner mig på huggkubben. Man liksom förstår att det ska bli åka av, när det plötsligt låter BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!

Ja, där kommer såklart sladdjäveln och förstör min fina fantasi, men det är nu man får bli lite innovativ…

Sa jag yxa? Jag menar motorsåg såklart!!! Och när jag går förbi den mustaschbeklädda mannen så tappar han sågen till marken så den ligger och surrar i blåbärsriset. Han fattar tag om mina armar, trycker upp mig mot en tall och sen… Ja, ni förstår nog resten av historien…

Efter detta insåg jag att kabeljäveln från helvetet inte var så illa som man kunnat tro. Motorsågs-erotik funkar det med.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Undrar om du får upp ngt annat än din blogg om du googlar ordet "motorsågs-erotik" :) Tveksamt. Du har förmodligen myntat ett begrepp ny. Startat en trend kanske. Hemska tanke vilka idéer folk kan få för sig med det ordet som bas :)

JOHANNA, sa...

AAW, jag ser det framför mig!