tisdag 16 december 2008

Det är inte så lätt att hålla reda på allt

Igår hade vi personalfest på jobbet. Jag ingick i festkommittén och vi hade planerat för en sprakande kväll i huset. En av de aktioner som ingick i vårt schema var att jag, Eva och JD skulle göra en remake på Daniel Lévillés Amour, Acide Et Noix. En föreställning som utförs naket och innehåller koreografi bestående av hopp, vacklande och intimitet. Nedan ser ni en trailer av föreställningen vi skulle rekonstruera.

http://www.concertgebouw.be/popup_video.php?aid=20051

Vi var inte nakna i föreställningen, istället hade vi införskaffat kroppsstrumpor i beige som vi därefter fäst könsorgan på. Min kuk bestod till viss del lurvig päls, men främst av en lång nylonstrumpa som var stoppad och räckte mig ungefär till knäna. Denna unika kroppsdel hade jag sedan fäst på skrevet med hjälp av fästkuddar.

Nu var det dessvärre så att fästkuddarna fungerade föga bra. Min snopp flög därför iväg så fort jag skulle göra ett hopp eller springa över scen. Resultatet blev att Q största delen av framträdandet fick jaga sin petternicklas runt scenen och så diskret som möjligt trycka fast den på plats. Tyvärr var inte dessa manövrer lika diskreta som jag hade hoppats utan fick publiken att tjuta av skratt så fort min penis var på vift.

Senare på kvällen kom min chef fram till mig och sa:
- I love you. It’s not just your fantastic personality, it is your hard work and your great intelligence. As long as I work here, you cannot leave.

Jag vill bestämt hävda att det var mitt fantastiska scenframträdande som uppmanade till den fina recensionen. Det är bäst att jag börjar planera för nästa naken-aktion.

Inga kommentarer: