torsdag 18 december 2008

Morgonstund har guld i mun

Imorse träffade jag Kirby från Lipstick Jungle. Han var precis lika het som väntat. Han skulle lära mig att skriva på ett språk jag inte kunde hantera. Vi satt med huvudena tätt samman och han pekade i boken och förklarade. Jag tänkte mest på hans läppar mot mina.

Så händer det som jag bara kunnat drömma om. Kirby stannar plötsligt upp, lägger handen på mitt lår och ser mig djupt i ögonen. Hans läppar närmar sig sakta mina och vi kysser varandra. Hans händer börjar glida över min kropp och kyssen blir allt intensivare.

Det är nu Q blir som en brunstig kossa. Jag är taggad, laddad, på! Nu jäklar ska det bli åka av. Baby, baby, baby! Let’s make some sweet love… Trodde jag ja! Den betan gick inte, för plötsligt vaknade jag av den FÖRBANNADE väckarklockan!!!

*suck* Inte ens i drömmarna får man till det.


Inga kommentarer: