måndag 23 februari 2009

Då kontrar jag med olen trut

Yes, I did it!
Jag lyckades förvandla Johns trut till något som rapar blaja. Jag hittade på en helt egen historia som jag sedan påstod att han sagt. Det var inte med flit, men jag råkade visst bygga på hans mening med lite extra ord.

Så här var det: John träffade min polare Joa på en dansföreställning och senare när vi pratade om henne så nämnde jag att hon kom från Danmark varpå John sa "jaha, jag tyckte väl att jag hade lite svårt att förstå henne till en början."

Ikväll fikade jag med Joa och Jenny varpå jag skulle berätta det hela för dem, fast enligt min version blev det att John hade sagt: "jaha, jag tyckte väl att jag hade lite svårt att förstå henne i början, jag trodde hon hade fått en stroke eller nånting." Sedan blev jag osäker på vad han sagt och drog till med ett "eller då trodde han att du var efterbliven, jag minns inte riktigt vad han sa."

Joa bad mig omedelbart att sluta träffa denna hemska karl och John suckade uppgivet när jag ringde honom på kvällen för att fråga om vad han i själva verket sa. Meningen var visst kortare än vad jag trodde. Men det hade ju varit bra roligt om han sagt det som jag påstod.

Om inte John kan vara plump i orden så kan ju lilla Q fixa till och ge honom fiender.

1 kommentar:

Anonym sa...

jävla pucko