måndag 23 februari 2009

Teorier och konspirationer

Jag har nu försökt att söka fel på John under två månaders tid och jag har lagt ned både blod svett och tårar bakom arbetet. Det har minst sagt varit slitsamt.

Jag började någonstans i tesen mansgris och det var väl den teorin jag kämpade längst och mest intensivt med. Dessvärre blev den inom snar tid falsifierad och jag var tvungen att byta taktik. Jag prövade med pervo för ett tag, bytte till att han kanske röstade höger, försökte mig på kvinnotjusare och ett tag gjorde jag ett tvärkast och drog till med rasist (jo, jag vet det var ett trevande i mörkret men man måste ju försöka, nåt jävla fel var det ju tvunget vara på karln, han verkade ju trots allt gilla mig).

Nu är det ju dessvärre så att herr John är som den där jävla Brandon i Beverly Hills. Otroligt obehagligt. Säger hela tiden rätt saker och lyckas värja mina grova anklagelser utan minsta problem. Om han så nån gång kunde slinta på orden och säga fel, men icket. Igår morse stod han i badrummet och kastade ur sig en filmreplik i all hast varpå jag vände mig till honom och spottade ur mig: ”Nej, nu låtsas du bara vara Brandon”.

Min nya tes är att John är en hopplös nörd med hundögon, för det är precis Brandon i Beverly Hills är.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Malin börjar bli kär på riktigt!

Anonym sa...

Jag har en teori om att du är en diarrékorv...
/Brandon

GeishaQ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

nej men dumpa han. du får inte bli som kelly "prettofittan" taylor