söndag 15 februari 2009

Smaken är som baken

John har problem med magen, därför har han slutat snusa (och nu kanske jag var lite elak då jag basunerar ut Johns tarmproblem för alla mina vänner och bekanta). Hur som helst… Han har dock svårt att hålla fingrarna från min dosa och det händer då och då att han knycker en snus av mig.

En dag ringde John och berättade att han köpt en dosa snus. Jag frågade då om det var en så god idé och påminde honom om smärtsamma stunder på klosetten.
- Men det smakar ju så gott, det smakar som att pussas med dig.

Öhm… Tack för den! Jag tror att meningen skulle föreställa en komplimang men dessvärre så mottogs den inte så. Det var snarare så att han jämförde mina kyssar med att slicka i en snusdosa, och det är nog föga trevligt.

Han har en väldigt skev bild av vad som är bra och attraktivt, förvisso rätt bekvämt för mig. Aldrig trodde jag att jag skulle träffa någon som faktiskt gillar att jag lägger mina snus i små högar på nattduksbordet.



1 kommentar:

Anonym sa...

En man som uppskattar nikotin ska man vara rädd om :)