torsdag 26 november 2009

Moderskeppet anopar

Min chef, The Vörv, har fått för sig att hon ska lura alla att jag är hennes dotter. Det började med att vi var på mexikanen nere på hörnet varpå tjejen i kassan frågade om jag var min chefs dotter. Jag sa nej, The Vörv skrek ”JA”, klämde fast min skalle mot hennes bröst och utropade att jag var hennes svenska dotter.

Nåväl… låt gå. Jag får väl vara det.

Igår var jag, The Vörv och Elin J från Teg ute och dansade rumpan av oss på Club Killers. När de hade stängt så kom några killar fram till oss och försökte febrilt få med oss på efterfest. The Vörv drog åter igen rövaren om att jag var hennes dotter, denna gång utökat med Elin J som dotter nummer två. Dessvärre var vår nytillkomna mor inte så engagerad i sina barn som man hade kunnat önska. Närmare bestämt så lät det så här:

- Det här är mina två döttrar! Det här är Q, och det här är… eh, ja… hennes namn minns jag faktiskt inte riktigt.

Killarna kollade förskräckt på The Vörv och undrade nog om Elin J skulle till att börja gråta eller ej.

Inga kommentarer: