måndag 30 november 2009

Smoke that cigarette

Jag har slutat röka... igen. Det är nog femte gången den här månaden. Jag saknar därför en oral sysselsättning. Jag proppar i mig allt som kommer i min väg och tuggummin knapras frenetiskt.

Jag vet inte vad jag ska göra av käften längre. Den liksom glappar i luften och grimaserar av sig själv. Det enda jag kan komma på som skulle kunna hjälpa mig i den här gastkramande situationen är ett hångel som varar i några veckor. Men jäklarns vad tidskrävande. Framförallt ineffektivt att sköta sitt jobb med en pojkspoling attached till min mun.

Jag undrar just om Eva, som alltid klagar på mitt rökande/snusande, skulle föredra en karl som hängde uti läpparna på mig om dagarna istället. Hon skulle förvisso slippa mitt tjat om budget och kontrakt. Det är så vansinnigt svårt att prata med någon annans tunga i munnen.

Nu ljög jag… Jag har faktiskt ingen aning om det är svårt eller ej. Kan någon med tillgång till partner pröva och återkomma med resultat?

1 kommentar:

Sandra sa...

Testet genomfört! Fungerar att prata. Kan nog bli en del fel i budget och kontrakt dock. Man pratar ju inte så rent med en extra tunga i munnen. Ungefär lika illa som utan någon tunga alls i munnen.